Friday, November 13, 2009

Merdeka

Merdeka!!!!!! Merdeka!!!!!!!! Merdeka!!!!!!!! Ni bukan Hari Kemerdekaan tapi hari untuk melepaskan stress selepas habis periksa akhir tahun. Perkataan 'merdeka' yang mereka ucapkan, sebutkan, jeritkan tepat pada pukul 2.00 hari khamis semalam. Banyak kerenah, perangai yang aku tengok selepas habis periksa. Ada yang menjerit, ada yang lompat sana lompat sini, habis kelas aku bersepah. Hari ni aku dtg sekolah dgn penuh ceria, dgn keadaan kelas yang bersepah, aku dan Helmy bersihkan kelas. Nak harapkan budak-budak lain, jangan harap terutama sekali budak cina, perangai dah macam sial. Lagi seminggu je nak sekolah lepas tu cuti. Aku merdeka, merdeka la jugak tapi aku risau pasal keputusan peperiksaan yang akan dikeluarkan. Aku x tau kedudukan aku dalam kelas, adakah aku akan dapat sijil lagi, adakah aku dapat no. 3. Tunggu.....................

Follow Me.............hahahaa