Thursday, March 3, 2011

-Wajah Baru-

Yeah. Blog yang sudah lama terbengkalai sudah dikemaskini. Terima kasih kepada Amai kerana membantu adik. Haha. Best...best...so harap-harap adik ada idea untuk update blog ni. Berlatar belakangkan gambar malar segar....ewah..hahah.. Susun sana susun sini. Huh. Tapi adik masih tak puas hati lagi. Adik akan cuba perbaiki apa yang kurang. Harap-harap begitulah. Hari ni kita santai-santai. Tak perlu tesion jek kejenya. Relax-relax. Urmmm. Fikirkan apalah agaknya yek. Hah dah dapat. Oleh kerana blog ini berwajah baru, kita mulakan semula seperti baru berjumpa.

HAI!!!!!

hahaha..
Korang ley panggil saya ADIK. Tahun ni adik berada di tingkatan 4 Sandalwood. Tahun lepas semasa tingkatan 3, adik berada dalam kelas 3 Aloes. Tahun ni merupakan tahun yang sangat sibuk. Mungkin dengan aktiviti sekolahnya yang padat walaupun balik sekolah lebih awal. Kiranya hari Sabtu dan Ahad adik tak berada di rumah. Mesti keluar jalan-jalan. Tak sah kalau tak keluar, sebab ikut keluarga. Adik dah letih nak ke sana ke sini. Tahun ni banyak juga la aktiviti yang adik sertai. Nak adik senaraikan??? Boleh juga...apa salahnya..haha..

  1. Bulan Mac ni adik ikut sekolah pergi mendaki Gunung Stong...
  2. Lepas ada pertandingan kawad kaki pulak...
  3. Selepas peperiksaan pertengahan tahun, sekolah menganjurkan aktiviti Kembara Berbasikal mengelilingi Johor...
  4. hah aktiviti ni rahsia...hahahaha

Hah macam mana best tak aktiviti yang akan dijalankan. Walaupun lama lagi hendak berlangsung, tapi persiapan siapa yang buat??. Siapa lagi kalau bukan adik dan ketua adik, Kayu.
Persiapan ke Gunung Stong sudah hampir selesai. Masih mencari penaja untuk menaja kos perbelanjaan ke sana. Persediaan Gunung Stong habis cerita. Macam pulak dengan Kembara Berbasikal???...

Adik dengan Kayu juga bertanggungjawab melakukan semua persediaan. Mana tak penat. Nak kena betulkan basikal lagi, nak cat, nak spray, itu dan ini. Nanti budak-budak lain juga nak guna. Bukan nak tolong ke apa. Haish. Sabo jela.

Anyway, adik berasa puas hati hari ni. Dan....... (nak buat penutup pun tak tau)....hahaha...
Ok la cukup sampai di sini untuk hari ini.

Assalmualaikum.......

Follow Me.............hahahaa