Thursday, October 8, 2009

Cuti

Hari aku cuti seminggu start semalam. Tapi aku cuti macam x cuti sebab cikgu bagi kerja sekolah banyak sangat. Aku tau cuma budak form 1 & 2 saja cuti bersempena dgn P.M.R.
Tak tau la kalau2 abang2 form 4 & 5 cuti juga. Sebelum cuti, kat sekolah, hari selasa patutnya pagi2 tu ada citrabahasa tapi ada perhimpunan pulak untuk beritahu bila naik sekolah ada hari kokurikulum. Lepas tu pengetua mengumumkan senarai nama pelajar yang gagal matematik masa peperiksaan pertengahan tahun. Jadi, nama-nama yang disebut kena datang skola untuk tusyen termasuk kawan aku, Sabree, tulah Sabree bila aku ajar dia, membebel susah la x ingat formula la apa la padahal cikgu cakap x payah nak ingat formula tapi ada sikit kena ingat. Fikir positif, kalau kau asyik cakap susah-susah je macam mane nak senang. Nasib baik cikgu umumkan nama pelajar yang gagal matematik, kalau yang gagal sejarah, terpaksa la aku hari ni pegi sekolah. Harap-harap abang2 yang tgh menjalani peperiksaan P.M.R dapat menjawab dgn betul dan tepat supaya dapat mengharumkan nama sekolah dan menjadi contoh kepada adik-adik. Aku pulak tahun depan akan menghadapi peperiksaan P.M.R. Ntah macam mana nasib aku nanti. Aku doakan kepada abang-abang yang sedang menjalani peperiksaan P.M.R menapat keputusan yang cemerlang.

Follow Me.............hahahaa